Innholdsmarkedsføring og digital markedsføring
I en hverdag hvor innhold blir konsumert over alt handler det om å fortelle de gode historiene. Vi må tilegne oss kunnskap om målgruppene og dele historiene i de rette kanalene og til riktig tid. Innhold er ferskvare og vi må være relevante, kreative og nyskapende for å fange målgruppenes oppmerksomhet - der de er. Vi jobber med hele prosessen - fra innholdsstrategi og innholdsplanlegging, til kampanjer og innholdsproduksjon for nettsider, sosiale medier, magasiner og andre kanaler.
Strategisk innholdsmarkedsføring skaper lojale kunder.
Tore Torsvik, leder for Content marketing/senior rådgiver
Enten det er på print eller i digitale flater må hovedfokuset være opplevelsen og brukervennligheten. Design for designere virker ikke. Vår visuelle refleksjon bygger alltid på målet vi skal nå. Design er en del av innholdet - ikke motsatt. Vi jobber med alt fra kreativ konseptutvikling til design for nettsider, årsrapporter og magasiner.
Design
Design skal uttrykke kundens unike kvaliteter.
Bruno Blanchard, art director
Kunnskap om mediene er essensielt i Cox. Vi har stor målgruppekunnskap opparbeidet gjennom flere tiår, noe som er svært nyttig når kampanjene skal planlegges. Vi gir gode anbefalinger til våre kunder om hvordan og hvor de skal investere sine markedsbudsjetter.
Våre mediekonsulenter utfører også salgsoppdrag slik at vi kan hel- eller delfinansiere ulike kommunikasjonstiltak for våre oppdragsgivere.
Media
Nyskapende løsninger og gode ideer i forhold til økonomi og driftsmodeller er ofte undervurdert, men gir stor verdi for våre oppdragsgivere.
Kenneth Dahling, daglig leder